Smygreklam

Typiskt.

När jag slutligen tar mig ut på nätet igen efter en självinducerad roll som ickenätare, så upptäcker jag till min fasa att det inte finns något att blogga om!

Eller, okej då … Det finns det. Jag skulle kunna resumera vad jag har gjort, eller lägga upp tråkiga foton på senaste coldcreamen, eller något annat hjärndött. Men det gör jag inte.

Däremot ska jag, lite så där storvulet megalomaniskt, tipsa om Sveriges roligaste biblioteksblogg (enligt biblioteken i Göteborg och Höganäs):

Bibtech142, av yours truly.

Nu lockar faktiskt en fläskfilé mer än internet, så … Ja.

*glufs*

4 thoughts on “Smygreklam

Kommentera

