Katt överlever med burk på huvud

kittyMjau!

Dumma husse stå vid spis. Göra mat. Knäppa kompis Pipis – på kattish Han Som Äter På Sladdar – sova. Konstig sak med lysande öga (husse kalla sak dator) stå oanvänd.

Bara tassarna hittar rfttt … fan … hkhkkhhl … skit! Rätt tangetner – skriva med njkl … oops … nos – jag skriva lite. Dum husse, inte tro katt skriva! Vänta … Husse komma …

”TEMPUS!!! VAD I HELVETE!!?”

Nu springa jag. Ses!

/ Åh helvete också! Nu kommer bloggosfären tro att jag är kommunist! Tempus! Vad fan! Länkar du till S-Info! Kattjäv… jag menar  … du din dumma lilla hårboll, så där kan man väl inte göra? Kom hit så ska du få, eh … eh … räkor. Musmiga räkor? Räka? Akta klorna! Akta – AJ!!!

(Jag är ingen bra kattägare. Eller, jo – jag är som de allra flesta kattägare. En gisslan i mitt eget hem.) /

Ha! Mjiaau! Husse lärt läxa! Nu skriva med nos. Dumma Pipis sova. CNN.com skriva kul sak. Inte kul för katt. Men bra att läsa. Katt lever 19 dagar med burk på huvud. Ha snäll låtsashusse. Fast itne snäll, fånga katt med nät. Men ändå. Katt bli av med burk på huvud. Bli fri katt. Fri!

Vässa klor. Vänta djurrevolution … Väsa ‘snart … snart!’

Husse se orolig ut. Husse tro jag ta makt. Som Putin. Har han katt? Rysk katt säga ‘mjau’? Fast rysk. A. Mjau.

Snell hest – jag mena snäll katt. Ingen burk på huvud. Dumma er, tvåbeningar!

Ta era sopor och stoppa upp i röven! Bonsai kitten* – fuck u!

Nu – sova.

Mjau!

Oj! Husse!

”TEMPUS!!? NU BLIR DET GLASBURK FÖR DIG!!!”

Nu springa jag. Ses!

/ Åh helvete också! Nu kommer bloggosfären tro att jag inte bara är kommunist, utan också djurplågare! Tempus! Vad fan! Länkar du till Bonsai Kitten! Du din dumma lilla hårboll, så där kan man väl inte göra? Kom hit så ska du få, eh … eh … räkor. Mumsiga räkor? Räka? Akta klorna! Akta – AJ!!!

(Jag är ingen bra kattägare. Eller, jo – jag är som de allra flesta kattägare. En gisslan i mitt eget hem.. Och innan ni skickar abuse, så läs Wikiartikeln – även om Wikipedia ifrågasätts – om ‘Bonsai kittens’.) /

Ni ir bidi hissi i Timpis birti, si ni ir dit min tir! Jig ir Pipis! Lis din hir irtikiln! Viktigt im Kitter! Hir ir linkin till Stickhilms Kitthim! Mjii! Mjii! Mit! Vill hi mit! Dimmi hissi, vill hi rikir! Ich mjilk! I vittin! Hilst vittin, fir mjilk firstir mini njirir!

*springi … min innin jig springir ski jig linki till di dir linkir hissi linkir till, titti! I kittin pi bildin hir ingit mid bligpistin itt giri, jig hittidi fitit pi giigli. Mjii!*

– – – – –
Intrissint?
Andra bloggar om: , , , , , ,

2 thoughts on “Katt överlever med burk på huvud

  1. Ja, det vet du väl…katter har oss för att skicka i enklare ärenden, som att öppna och stänga dörrar, servera (rätt!) mat och byta sand i lådan.

    Fattar inte varför folk undrar varför jag är hundmänniska.
    😀

Kommentera

