Nästan konserverad gröt!

Teknik schmeknik. Nåja. Länge och väl har Herr Klokboks Kollektion varit en fristad för de läsare som inte önskar masskonsumeristinformation – reklam alltså – men till och med Troja föll. Dessutom är det riktad reklam, eftersom den faktiskt handlar om mig och min överlevnad som svältande konstnär, ni vet? En av de som bland annat Liza Marklund slåss för …

Om hon verkligen slåss för mig vet jag inte, men om hon gör det så förutsätter jag att hon snarast sätter in ett mecenatsarvode på mitt konto, som hon i och för sig inte vet om, ännu, men å andra sidan så kan hon få reda på det, om hon frågar snällt.

Det gäller Jan Guillou också. Och inte ska en vara oäven inte – om Antipiratbyrån vill sponsra mitt författarskap så kan de få kontonumret med … tror jag … bara de ger fan i at kolla vad jag egentligen har på min dator … men jag har ganska oförargliga saker på den, som … eh … hmm …

Halflife2. Men den är köpt. Helt laglig alltså.
Sims2. Också köpt.Två böcker – men de har jag skrivit själv, en av dem ser ni här till höger. Den andra ser ni snart till höger. Kanske.

Men, som sagt, inte ska man vara oäven inte. Eller knusslig. Liberal som jag är så har jag läst Ayn Rand – jag menar så tänker jag att pengar luktar inte – så om någon känner sig hugad att bistå med lite ölpengar – jag menar kreativa influenser – så inte mig emot.

Jag kanske borde skaffa ett PayPal?

Nåja. Reklam, således. Till höger. Klicka på den. Ni blir inte besvikna.

– – – – –

Intressant?

Andra bloggar om: , , , , , , , , , , , , , , ,

9 thoughts on “Nästan konserverad gröt!

Kommentera

