Ombyggnaden klar!

Nåja, med tanke på att allt är gratis är det här det bästa jag kan åstadkomma. Jag tänker trots allt på min (lilla) publik, varför kontrast och läsbarhet är A och O. Så, trots att jag verkligen ville ha en massa moln och små söta tomtar och små, små fotsteg av svarta fågelfötter och rosa bakgrund och blinkande giffar lite överallt*, så …

Blev det svartvitt. Inte pjåkigt. Eller?

Hur länge kommer jag att vilja ha den här layouten**? Det, ni …

– – – – –

*: Inte.  Vad tror ni om mig!?

**: Formateringstest.

3 thoughts on “Ombyggnaden klar!

  1. *host* det är ju samma som mymlans…
    föredrog nästan när du hade samma som mig… (även mitt theme är moddat)
    återigen ogillar jag den jävla menyn…

Kommentera

