Ser sidan konstig ut?

Det beror på at jag har påbörjat en total makeover (för att tala modespråk). Så, för att inte gå ner mig i design (med tanke på att den ändå inte syns i folks RSS-läsare, tror jag) så utgår jag från det enklaste.

Framöver tills det är klart kommer således bloggen att stundtals vara fullständigt kaotisk, vilket ni får översätta till byggjobbare, slamrande betongborrar, skvalmusik ur radio, spottat snus, minst en tappad hammare och en stor varningsskylt:

warning
11 thoughts on “Ser sidan konstig ut?

  1. Den påvra designen, går möjligen att leva med (åtminstone tillfälligt) det är värre med den jäkla skvalmusiken!
    😀
    Önskar dig lycka till i ditt makeoverprojekt…
    🙂

  2. Eftersom jag är en sån där jobbig typ, Åsa, som ska göra saker själv fast jag kanske bara eventuellt har ett visst hum om vad som kanske kan komma att hända på ett ungefär men man lär så länge man lever, så … Nu tappade jag bort mig.

    Hjälp?

    Kanske.

    (Jag ska se vad WP kan göra med sina mallar, eller om det var tvärtom, eller hur det nu var.)

    🙂

  3. Förvisso, men innan jag har hittat rätt bland de gratis-templates som finns och lite annat så får det vara lite hur det nu ser ut.

    Det ser för jävligt ut, jag vet 😛

  4. Hav förtröstan käre klokbok… jag tycker ändock den ser ok ut… Men jag kanske ändrar mig om ett tag… 🙂 Eftersom jag själv skall göra en ”total makeover” på min sida kan man ju alltid sno tips och ideér från andra… så ändra på du… hehehehe…

  5. Stackars jävlar …

    Vadan denna kryptiska kommentar nu?

    He he he …

    *springer in i marknadsföringsdjungeln och gömmer mig med några zapatister*

Kommentera

