Snabba ryck

Inte fan kunde jag ha den design jag hade förut, minsann. Dessutom påpekade Mymlan Cynism.se för en tid sedan att min design var hennes (WP gratis-design). Dessutom upptäcker jag nu den sublima reklameffekten; min banner är slående lik Cynisms. Oh, hjälp!

Men, i alla fall …

Så, nu är allt som det ska igen. Vitt. Cleant.

Med ett par nya skrämmande ögon …*

– – – – – fotnot – – – – –

*Detta därför att Beatrice Ask idag fört oss ett steg närmare ett par evigt vakande ögon. Ja, ögonen i headern är mina egna.

5 thoughts on “Snabba ryck

  1. Jag tror att det var jag som nämnde att du bytte till mymlans theme och att du innan, liksom nu, har samma theme som mig, förutom att jag har förstört mitt 😉

  2. Haha, kör man WP-default theme är det ju alltid flera tusen andra som har exakt likadant.. går inte att säga att det är ”hans” eller ”hennes” eller ”mitt”.

Kommentera

