Assholes ‘re like excuses …

… everybody’s got one.

Jag tänker fan inte le i ansiktet på er, skitstövlar. Ena jävla slemproppar är ni, allihop! Så det så! Det är obehagligt att få höra sanningen, men någon måste tala om den. Det är min ödmjuka inställning – och jävlar vad jag är ödmjuk. Det är fan i mig riktigt jobbigt ska ni veta, att vara så smart och snygg och odmjuk, som jag är. Ni kommer säkert att försöka övertyga mig om att jag borde tagga ner ett par kilo – åt helvete med er! Här ser ni en man som står på raka ben, gör jag. Så jag tänker inte ändra åsikt, även om jag har fel. Förresten!

Jag har aldrig fel!

Eller jo, ibland har jag inte helt rätt, så där håller jag med. Liksom jag håller med om att jorden är platt, det är oväntat javisst – men sant. Håll käften.

Jag, jag, blir både arg och kränkt när folk kommer och påstår att vi svävar i rymden, i ett tomrum med en massa damm och gas och mörker. Och ingen luft. Universum är en myt, månen är en ost – och håller ni inte med så är det ert jävla problem, inte mitt. Jag vet vad jag tycker, jag har rätt, utom när jag har orätt, men då har jag rätt att ha orätt. Så det så. Skitstövlar.

Eller ja, nu brusade jag upp (nr 1). Det var inte meningen, det är lite stressigt på jobbet just nu (nr 2) och häromdagen fick jag en sten i skon (nr 3). Förlåt, det var hemskt dumt av mig att bli så där förbaskad. Alltså – klart att folk är dumma i huvudet (nr 4), det ursäktar inte mitt beteende. Som jag sa – det är mycket nu (nr 5), dessutom är jag så trött på att vara alla till lags (nr 6), så … Ja. Förlåt, sorry, krälar i smutsen och så.

Jorden är faktiskt inte platt. Jag har kämpat mig uppför ett antal backar och är trött (nr 7). Så visst, jag håller med om att Jorden är lite kuperad, ganska mycket till och med. Riktigt … ja – riktigt rund. Det där om att Universum är en myt, det stämmer itne helt. Jag har sett bilder nu, och det har fått mig att ändra mig. Eller ändra och ändra – jag tänker fan i mig inte be om ursäkt för nåt jag aldrig har sagt!

Vart fan säger jag, uttryckligen – uttryckligen! – att ”Jorden är platt!”. Nä, just det. Så jag håller med och ändå inte, det är jag. Sån är jag, det står jag för. Obehagliga sanningar, men någon måste vara en ”whistleblower”. Så nej. Nej. Nej.

Nej, nej, nej, nej!

NEJ!!!

Ska det vara så jävla svårt att säga nej, va!?

(Denna utskällning är inspirerad av SvD.)

– – – – –
Intressant?

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

Kommentera

