En arg lapp i blogosfären

Det är nästan en kulturgärning, att samla arga lappar till åminnelse för eftervärlden. Jag vet inte hur många sådana lappar jag har mött i mitt liv, men många av dem har varit arga. Somliga fullkomligt svårförståeliga. I vilket fall uppmärksammar SvD Arga Lappen, kulturminnesinsamlaren av arga lappar. Den påminner vagt om en annan blog – the Fail Blog – om än den senare har en helt annan inriktning. I vilket fall är både Arga Lappen och the Fail Blog något man kan sysselsätta sig med med tummen på bossknappen när arbetsdagen är slö och inget händer.

För att bli så där typisk svensk så ska jag avsluta med:

Varför kommer inte jag på sådana där braiga idéer för!?

– – – – –
Intressant?

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

2 thoughts on “En arg lapp i blogosfären

  1. Använd ett ordentligt språk när du pratar med mig! Vad fan skall ”braiga” föreställa för ord, va?! För helvete. Jävla bloggmarodörer tror att de kan komma här och skriva vad fan de vill…

    Strålande! Jag skall genast börja samla arga lappar jag med :). Eller kanske sätta upp? Jag har mycket att morra om :). Kan börja på ICA.

    ”Kan ni se till att hålla tyst och koll på era ungjävlar så jag slipper få tinnitus varje gång jag handlar!”

Kommentera

