Oops …

Jag fick en tanke om att skriva en blogpost som i det stora går ut på att Hells Angels har inlett ett samarbete med Antipiratbyrån och tagit över ”delar av den uppsökande verksamheten”. Så jag tänkte googla en bild på en skäggig snubbe jag kunde använda som talesman. För det är ju så de allra flesta gör som vill ha tag på en bild, snabbt. Upphovsrätt – pffft!

Jag hittade bland annat Hells Angels Nevada, och kollade runt lite på jakt efter skägg. Så …

” All Photos Are Property Of The Hells Angels Motorcycle Club Hells Angels name & the Hells Angels logo are covered by U.S. & International copyright laws, and reproduction or use of the name or logo is strictly forbidden.”

Av någon orsak vill jag inte rippa en googlad bild längre …

(Å andra sidan är det 19% rabatt på en Hoover dammsugare – vad säger det om de käcka motorcyckelintresserade personerna (med viss fallenhet för pistolskytte och baseballträn)?

– – – – –
Intressant?

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , ,

One thought on “Oops …

  1. Pingback: Thomas Tvivlaren - Med tvivlet som insats

Kommentera

