Bloggpanik

Nu har jag bloggpanik.

Allt som snurrar i mitt huvud nu är ”jag måste!”.

Inte ”jag vill!”.

Därför skiter jag i revolutionen.

Well … fuck me backwards då. Jag är egoist.

Fuck FRA.

Fuck debatten.

Jag orkar fan inte bygga en barikad, det får väl någon annan göra!

Fuck you, all of you!

(Det här är ett utslag av existensiell kris kombinerad med politisk uppgivenhet, Var vänlig bortse från det. Kom tisdag så tar jag på mig foliehatt och skiter i jobbet bara för att reta de där jävla luspudlarna jag i min extrema dumhet röstade fram.

Ses på barrikaderna, kamrater!)

3 thoughts on “Bloggpanik

  1. Pingback: Veckan som gick - vecka 24 | Same same but different

Kommentera

