Vi ses på Kumla?

Jag säger som Torbjörn Fälldin sa angående Geijer-affären: ”Jag vet att listan är falsk eftersom mitt namn står med på den”. Erik Laakso och andra uppmärksammar mig på en ny spelare på plan. På bloggen Plikten framför allt (men oj, vad är det här? Jag har glömt bort hur man länkar till någon …😛 ) hotas det nu med polisanmälan och svåra straff. Det citeras till och med ur Bibeln:

Men gör du vad ont är, då må du frukta; ty överheten bär icke svärdet förgäves, utan är en Guds tjänare, en hämnare, till att utföra vredesdomen över den som gör vad ont är.” (Rom 13:4)

Anledningen till denne Guds Hämnare sägs vara den namnlista som publicerats på ett antal bloggar, en lista med namn över personer som övervakades av FRA i slutet av 1990-talet.

Nu har Den Där Bloggen Jag Inte Kan Länka Till (humm humm) också publicerats en lista, nämligen den blogglista som cirkulerade flitigt och byggdes på efterhand, efter att b la Bloggen Bent manade till motstånd mot våra folkvalda den 18/6 – dagen för FRA-omröstningen, alltså.

Det gäller att skilja på agnarna och vetet. Någon som citerar Bibeln borde väl ha koll på det, tänker jag … Fast jag ska inte klaga; jag är i gott sällskap på den där listan, även om jag falskeligen tillvites något jag inte har gjort.

Falsk tillvitelse är nog så allvarligt. Vårslös tillvitelse är inte heller att leka med. Ska jag hålla en plats åt dig, Plikten Framför Allt, i lunchmatsalen på Kumla?

– – – – –
Kanske Intressant

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , ,

3 thoughts on “Vi ses på Kumla?

  1. Pingback: Beta Alfa » Blog Archive » Bloggare skall anmäla halva bloggosfären

  2. Låter som en Nwo sympatisör och en extremist.

    Förmodligen en terrorist då han gärna verkar pådriva statsterrorism gentemot folket genom att sponsra idioterna som vill hålla folk i skymundan för sanningen.

    Verkar inte ha hört talas om rättfärdighet och civilkurage.

    Citerar bibeln jahajaja.

    Ok då.

    Endast den falske följer lagen blint och sucktar efter pengar.

    Man behöver inte vara ett geni för att citera bibeln det bevisar bara hur pass extrtemist störd man kan vara.

    Jag föredrar Buddha.

    Människan är en anpassning av sin omgivning och tankarna är en produkt därav.
    Ondska kommer från falsk kunskap.

    Brott kommer från osämja.

    Bloggaren kan klassa sig utfryst och bejakad.

    Första gradens skitstövel.

    Hade säkert 7 årig Skitstövelsutbildning och därtill 3 doktronder i skitstövelskunskap.

    Exponera NWO
    Exponera Bilderberger.
    & Självklart lilla fashistsvinet som kallar sig bloggare.

Kommentera

