Gazakonflikten i svensk (vänster)bloggosfär – en sammanfattning

Edit: Med tanke på att jag tydligen var intressant nog att ta mig in på andra plats på Intressant.se med det här inlägget så ska jag väl förklaa mig lite …

Jag tänkte blott och bart på ovanstående videosnutt efter att ha läst om ”döda barn” en gång för mycket. Allvarligt talat – tror ni på fullt allvar att en sådan där uppenbar demagogisk retorikfint verkligen går hem i stugorna? Förmodligen, annars skulle det väl inte tjatas om döda barn i var och varannan artikel och bloggpost.

Det är fantasilöst och lågt, för bryr ni er verkligen om de döda barnen? Eller tjänar de sitt syfte för er, som … ”användbara idioter”?

– – – – –
Intress … who am I kidding?

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , , , , ,

2 thoughts on “Gazakonflikten i svensk (vänster)bloggosfär – en sammanfattning

Kommentera

