Vilket jävla sätt, det där med p-piller!

Härmed lämnar Herr Klokbok ordet åt … Festlige Frank:

Hårdingen Micke Hammarstrand vill sätta barnmorskor i fängelse. Alltså, visst är det väl åt helvete, va? Bara för att en kis för en gångs skull ställer sig opp och säger vad vi Killar, vi riktiga killar alltså, tänker så ska han gå på gruppstryk av hela jävla fittmaffian?

Fy fan, säger jag.

Frågar ni mig så är det ett förbannat bra initiativ, det där med p-piller till fjortisar. Jösses vad jag får knulla! Och helt gratis, för jag behöver ju inte bry mig om nåt underhåll om det ändå inte blir nåt av det. Och ni vet, jag är en enkel människa va, en Riktig Kille ni vet, så jag har jävligt bra gener. Mina små svanskompisar simmar lika bra som Arne Borg, det säger jag utan att skämmas!

Och snacka om att jag kan dränka varenda feja. Här sprutas det stort, som Riktiga Karlar gör, minsann! Inte nåt jävla jänkar-skvutt här inte, ett sånt där som de behöver bättra på för att man ska se vad fan det var som egentligen hände när man äntligen kommit till the money shot.

Hammarn har helt rätt, menar jag. Ska svensk sjukvård verkligen underlätta för våldtäkter, alltså? Det är ju helt sjukt! In i sinkabirum med dom bara, allihop! Alltså, nu har jag ingen dotter va, men _om_ jag hade en dotter så skulle jag bestämt säga ”I helvete heller! Här knullar vi skyddslöst!” om hon frågade om p-pisar. Lite moral har man allt.

Det är faktiskt för lite moral i samhället. Har ni sett er omkring på sistone? De där jävla feministerna har förstört Sverige, en del tror att det är svartskallarna – men det är fittisterna som gjort det. Vad då ”lika rättigheter”!?

Jag diskar faktiskt. Så det så. Okej, förr var jag väl lite slarvig så där, men det var innan jag träffade Tanja … eller ja, hon kom hit från Ukraina på min biljett men vaffan. Så jag är jävlar i mig jämställd. Jag kommer ihåg en dag för ett par veckor sen, när Tanjatrosan sa att ”Du diska, väl?” så … Ja vaffan. Skåpsdörren stod ju öppen, om ni fattar vad jag menar.

Så när jag kom hem från akuten med spräckt skallben så diskade jag. Och dessutom hade hon fått för sig att det var farligt att röka, så jag var tvungen att gå ut på går’n – och vi bor på sjätte våningen och några jävla ligister hade salgit sönder hissen.

Snacka om att jag hade ont i huvvet, va?

Fast hon är skön, det är hon allt. Tanja, menar jag. Jag menar, många andra blattar skulle ju inte ha sagt nåt om disken men hon sa det minsann. Först på sin jävla rotvälska, sen på SFI-svenska och så för att jag verkligen skulle fatta så drog hon visst igång nån hemsida om det. En annan gick ju ut nian, vet ni, men Tanja är bra jävla mycket dummare än mig. Vilket förstås är för att hon är tjej.

Sen var det nåt om att hon är doktor, tror jag … Just ja, hon har visst köpt nån sån där grej, så alla tror att hon är doktorand i systemlogik eller vad det nu hette, i alla fall är det nåt tjofräs som gör att datorn funkar va, och varje gång jag använt kortet på nån site … sajt … sight … nån sida med, eh … Ni vet, nakna damer va? En sån där som innan man får se vad man vill måste verifiera att man är Just Så Gammal genomn att ge dem kreditkortsnumret?

I alla fall så brukar hon öppna skåpsdörren efter att jag har porrsurfat. Grannen, Micke, tycker jag är ett jävla pucko som går omkring med solglasögon i smällkalla vintern.

Fast det här med P-piller? Vad är det för jävla trams, egentligen!? Ska småhororna på stan kunna knulla runt hur som helst utan att nån Hålls Ansvarig!? Det är ett jävla sätt om ni frågar mig. Jag kommer ihåg när jag var fjorton va, då käkade jag piller också – men inte fan var det P-piller!

Nä, det är för mycket ungdomsfylla, det är vad det är det. Och barnmorskorna, de där jävla fittfeministerna som ger unga grabbar kådisar och kastrerar dem för hur jävla kul är det att rida med ett bananskal menar jag … De där jävlarna, de uppmuntrar småslynorna åt att bli fulla. Vid fritidsgårn, när jag går förbi.

Det är åt helvete, om ni frågar mig. En man måste ju ändå få göra vad han behöver, eller? Så ser man de där småkjolarna och t-shirterna och alla suktiga blickar ni vet, det är väl klart som fan att man går in i en skåpsdörr sen, när man kommer hem?

Jag borde fan skriva mer om det här, men jag måste till jobbet. En annan jobbar ser ni, inte som de där jävla latmaskarna som bara laddar ner utan att betala för sig. Sist jag kollade hade nån jävel dragit tiotusen spänn för nån film jag laddade ner – och då visste jag inte ens om att det var olagligt.

Vi ses på soptippen, grabbar. Jag har ett flak med mig och kör den där gula bulldozern.

(Min egen alldeles underbara pussgurka sötsmurf Tanja hjälpte mig att lägga upp det här, för datorer är bara för jobbiga bögjävlar.)

– – – – –
Intressant satir?

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , ,

3 thoughts on “Vilket jävla sätt, det där med p-piller!

  1. haha, fittisterna! Tanjatrosan! asbra! 😀 det där låter som fullt legitima under/medvetna tankar hos en ”hårding”. ”fittister..nä jag mena feminister!” gäller att lägga krut på rätt saker här i livet..

Kommentera

