Usch!

(Herr Klokbok agerar nu medium åt Mormor … Fans Mormor … Brace yourselves … )

Åsa Jinder spelar nyckelharpa. Det är ett instrument jag har svårt för. Jag har också svårt för ostron, vilket beror på att jag aldrig har ätit ostron. Häromdagen kom jag dock i samspråk med en ‘ostron – vilket senare visade sig vara frun till nysvensken Abdel-nånting – och då fick jag veta att ‘ostron är god.

Sen sa de nåt om islam också, men eftersom islam är en Ondskans Religion så slutade jag att lyssna. Jag är i alla fall god kristen; vi vill inte veta något om något annat, utom det vi vet. Vi vet så lite om hashen och haschen och torrent och strömdrag så hälften vore nog, så det är i vårt eget intresse vi helt enkelt inte borde lyssna.

På Åsa Jinder.

Hon spelar nyckelharpa. Det är ett fruktansvärt instrument. I likhet med fildelning är det också förbjudet. Tror jag. Huruvida hon äter ostron vet jag inte, men sannolikt måste hon numer äta pölsa eftersom hon är A) riksspelman (huh?) och B) bestulen. På sin nyckelharpa. s musik. Vad som däremot är vederlagt är att hon är hemskt ledsen, så ledsen att hon till och med gråter ut i textform.

Min fråga till alla er tjuvar där ute är alltså: Är det verkligen värt er frihet att rycka ‘ostron ur Abdel-nåntings armar? Ni borde skämmas, allihop! Nazister, det är vad ni är det!

För jag tar fasta på vad en annan förnuftig röst på nätet säger. Joakim Ramstedt är upprörd över att Adolf Hitler var feminist. Det är jag med. Nu går ändå skam på torra land, säger jag! Ska han komma här och komma!?

Hitler var man. Han kan inte ha varit feminist. Endast kvinnor som tror sig vara män är feminister – och Hitler var från Österrike. Där är alla män, män. Så det så. Har ni nåfonsin sett en österrikisk man i kjol, kanske? Till skillnad från såna där otäcka skottar, då, som bär kjol.

Usch!

Tänka sig att Sean Connery var feminist? Det hade jag ingen aning om!

Ramstedt har inte kjol. Därför är han inte feminist. Det hindrar nu inte honom från att, likt Åsa Jinder, bli ledsen i textform. Problemet är förstås att Ramstedt inte är särskilt trovärdig. Ska det vara manligt kanske, att bli deppig över att avkomman tas ifrån en?

Pappor är inte Riktiga Män.

En riktig man gör som de riktiga männen gjorde förr – de dumpar sina ungar hos en militärakademi när de, ungarna alltså inte männen, är sju år – och sen så vet vi hur det går. Allihop blir homosexuella.

Usch!

Så ser de sånt där snusk! Sånt där snusk, som jag efter att ha blivit visad hur man gör, hittar på nätet. Vi borde förbjuda det. För det slår mig nämligen följande:

Feminazismen och piraterna har en hel del gemensamt. Då menar jag inte bara att han den där knäckebröds-stekaren har en handikappad högerarm. Hade. Förr. Kanske, därom verkar åsikterna gå isär. I vart fall så var han en karlakarl, till skillnad från de andra sillmjölkarna. Ja, som den där piratfursten, den där grabben som inte ens sitter i en båt utanför Afrikas kust utan … var han nu hamnade. Efter att ha frågat ”knulla?” på Facebook.

Ni tror mig säkert inte, men ser ni – jag har sett genom Rick Falkvinges mys (fick du nåt, Rickyboy förresten? Bloggosfären kräver transparens! Lägg ut filmerna på Youtube!)!

Feminazismen stal Polen, 1939. Rick Falkvinge har, som ansvarig krigsherre för piratnazismen, stulit Åsa Jinders ostron. Om han stal Abdel-nåntings ‘ostron vet jag inte, men det där med ”mys” låter väldigt misstänkt vad Irans motsvarighet till vår egen Anders Pontén sa, nämligen att vi är orättvisa som försvarar Isra… Piratpartiet.

De är anarkister. De vill stjäla Åsa Jinders nyckelharpa. Ska det vara så? Va!? Hon kanske inte ens tycker om pölsa!

Som tur är så finns det oberoende nyhetsmedia, som inte alls går i feminazismens fildelningsvurmande ledband. Till skillnad från t ex DN eller SvD eller Aftonbladet eller Aktuell Rapport … jag menar Aktuellt och Rapport … så får vi via ett opassande Knappnytt veta Sanningen!

Den där kattjäveln har HELT RÄTT!!!

Till och med pölsemannen … polismannen … på Malmögatan (eller om det det Lund) verkar sväva på målet, fast de har pistol. Ska vi ha såna poliser kanske, i Malmö? Va!? Eller i Lund.

Det, Malmö alltså eftersom det påminner om Gamla Stan, är i alla fall en stad där det är viktigt att ha målet på kornet. Ja, det vet man väl hur såna där studenter är? Feminazis, allihop!

Ut med packet bara! Vi borde deportera alla kvinnor, så att männen får knulla ifred!

Jag slår mig i backen på att de fildelar, de där piraterna och feministerna och alla män, som den där mannen, han som vi tack vare rådiga insatser från Antipiratbyrån jag menar US Marines kunde ställas inför rätta.

Jag skulle inte bli det minsta förvånad om det visar sig vara Peter Sunde med skokräm i ansiktet. För det vet vi ju vid det här laget, att pirater skyr minsann inga medel för att komma åt att stjäla nyckelharpor!

Usch!

– – – – –
Intressant satir?

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , , , , , , , ,

5 thoughts on “Usch!

  1. Och så skrattar du också!?

    Usch!

    Skratt, sånt frivolt ägnar sig bara PIRATER åt!

    Andra ärliga medborgare biter ihop och köper minsann sin nyckelharpa!

    Men ni, ni ska minsann ladda ner den, ni!

    Usch!
    😉

  2. Nämen hörrnu min unge man!

    Alla som skriver kommentarer på bloggar är nämligen unga män! Gamla män petar tänderna på katen och laddar porr, men unga män ska minsann vara lite FÖRMER och Göra Sig Hörda!

    Usch!

    Hörrnu min unge feminist! Jag vet inte om jag accepterar ett hånflabb rätt i ansiktet! Då kommer jag förmodligen att bli ledsen – och blir jag ledsen så säger jag först ”buhuuu” och sen går världen under.

    Så kan du stå där med din jävla upkoppling och låtsas som ingenting. Men tack vare att du har kommenterat på en blogg så har du orsakat världens undergång, jojomen!

    Så är dagens generation, tänker inte längre än hash-filn räcker. Och DESSUTOM är det på tok för många siffror i dem!

    Usch.
    😉

    (EDIT: Herr Klokbok tar inget ansvar för eventuella förnärmanden som kan åstadkommas via medial kontakt med Mormor.

    Tanten _är_ i alla fall sextusen år gammal, så klipp henne lite slak lina, va?)

Kommentera

