Herr Klokboks Kollektion Nerlagd

Jag har tröttnat på att försöka ha åsikter om allt.

Ibland en åsikt jag inte ens själv, efter lite eftertanke, helt kan hålla med om.

Jag är trött på att alltid behöva kommentera.

Jag vill inte vara social.

Jag vägrar att vara er kompis. Låt mig få köpa DVD-filmer ifred, utan att kallas idiot. Låt mig få skriva, utan att kallas entrepenör. Hur i helvete ska jag hinna med att prata med er om jag ska skriva!? Jag kan inte ens skriva med utgångsläget – ASDF, JKLÖ … tror jag det är. Jag kör med pekfingrarna!

LÅT MIG VARA IFRED!!!

Åt helvete med er, allihop!*

Tills vidare är således Herr Klokbok** …

Nerlagd.

– – – – –
*Utom en … två … Ni vet vilka ni är. Okej då, tre. Tre!

**: Bromsklouss eller Festlige Frank lever dock …

– – – – –
Ointressant

Läs även andra bloggares åsikter om

3 thoughts on “Herr Klokboks Kollektion Nerlagd

Kommentera

