Wow! Azeroth goes Gay pride!

WoW – Gay!

Via Sidentrosor & magiska amuletter hittar jag en artikel från Kotaku om hur WoW:ers på en server – okänt vilken, förmodligen inte en europeisk – firar Gay Pride Week.

Något för Blizzard att implementera worldwide, tycker jag.

Förstås, mitt problem är att alla mina avatarer är lesbiska. Inte av sexuellt tvång utan helt baserat på estetiska värden: Male WoW Avatars är helt enkelt för Biffiga för min smak.

Ge mig en female BELF som inte bryter ryggen p ga spänn när som helst!

– – – – –
Intressant?

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , , ,

One thought on “Wow! Azeroth goes Gay pride!

Kommentera

