Annons-inspiration

Reklamen i Gmail kan ibland ge upphov till de mest förbluffande hastiga smånoveller. Titta på det här, till exempel. Vilken tragedi döljer sig bakom detta?

Kanske Bettan Nilsson till sist tröttnar på sin utåtagerande son eller dotter och medan hon letar efter information om DAMP och ADHD och andra bokstavssjukdomar, börjar hon maila med en av kontakterna hon har på datingsiten (hon är ensamstående mamma, ni vet). Så efter en kul dejt med paintball är alla hyllor så att säga fulla av bröd och kärleken blommar som om det vore en tidig vår …

Tills första slaget kommer.

Usch vad jag är misantropisk:/

Vad läser ni in i annonsflödet?

– – – – –
Intressant?

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , ,

2 thoughts on “Annons-inspiration

  1. Haha det var kul…

    Jag tog bort Adsense ett tag för det dök bara upp annonser om bröstförstoring mitt i mina inlägg. Det var fler som kommenterade saken. Haha. Nu har jag lagt tillbaka dem, men kommer efter detta inlägg att se dem med helt andra ögon. Tack.

  2. Jag tolkar det som:
    ¤ Köpkondomer innan
    ¤ du går på dejt med en nobody
    ¤ var beredd på att skjuta´n
    ¤ och att han kan ge igen
    Som en Charles Bukowskinovell helt enkelt.

Kommentera

