CUF – tre delar av anagrammet FUCK

Ack!

Mitt idoga försök – se nedan – att erbjuda mina tjänster för presumtiva arbetsgivare föll platt till marken därför att jag visserligen är 41 år gammal men ändå inte ännu äger en webkamera eller jobbar på McDonalds.

Dessutom är jag inte, anser jag själv, gammal, utan fortfarande ungdom. Mtp att Centern är liberalt numer – iaf om man ska tro deras politiska budskap, som involverar mer individer än boskap – så borde faktiskt även jag, fyrtioett år gammal, kunna anses som ung. Tro mig, jag tar ett fucking jobb vilken dag som helst, oavsett om det är på ett facking fackförbund eller fucking C:s partiexpedition.

JAg kan t om rövknulla centerpartister på besök, Freddan, Maudan – sak samma. Jag är inte knusslig, jag är queer. Detta utan att ens stämpla ut först. Bara jag får para. Aj jävlar, nu avslöjade jag mig som folkpartist.

Iaf, Ställer någon centerpartist i valet 2010’s namn upp på ett rövknull mot betalning (Ni betalar mig alltså, pris överenskommes vid tjänsteutnyttjande, jag är entrepenör, typ, oh icke fackansluten, men först måste ni garantera att ni är medlemmar i ett fackförbund, annars kan jag inte fucka facket 4 ever)? Eller måste jag vänta på att Folkpartiet får igenom statliga bordeller?

Problemet med CUF är, som alltid när det gäller ”ungdomsförbund” (där medelåldern för den övre intelligentian (?) ligger på 25 – 35) är snarare att jag får känslan av ett gäng halvfulla CUF:are i undre tonåren som just upptäckt att en grön näsa och roligheten i att svära kommer att ge dem kuk … fitta … whatever. Centern är ju iaf ett queer-parti.

Den här kuken – och rösten! – lär ni få vänta på. Fuckers.

CUF framstår i nuläget som en organisation baserad på en patetisk fördom om ”ungdomar”, vilka på ett på ett ”politiskt föredrag” vill sitta och fnissa. Orsaken, tror jag, är att hela idén kom från en CUF:are, som förmodligen helst vill sitta och fnissa framför datorn åt desperata människor i yngre ålder, gärna tjajer i Haesselby waiting for U. Istället för att göra något som är tråkigt, som politik. De har sneglat på hur mycket piratpartister får knulla och har blivit avundsjuka (man knullar bäst fritt, inte övervakat. Hur gärna fucking CUF vill vara piratpartister så måste de ändå hantera att Centern, deras fucking mama, gick med på att FRA, deras fucking storebror, ska få titta på när islamister/piratpartister knullar. Fuck yeah att jag hårddrar, det gör ju fucking CUF med. Fucking motherfuckers som älskar att ha fucking grön näsa och fucka fucking bitches som är med i fucking facket 4 ever. Fuck, jag låter som fucking Montana, eller t om fucking Swearengen.)

Vem i helvete kunde tro att det var så jävla kul att säga fuck, som en före detta centerpartist? Jo, jag är en av orsakerna till att CUF nu är i frustrerat kåtslag över att de inte kommer att ha något segerknull på gång i september.

Cirkusen gör dock skäl för sitt namn. Det är en magnifik cirkus, alldeles fråntagen all verklighetuppfattning. Jag ser att nästa steg för CUF är att låta (NSFW-länk, INTE SÄKER FÖR ARBETET, DET HÄR LÄNKAR TILL PORR!) BangBros överraska (den här länken är SFW) Milfen Maud?

Så här presenterade jag mig i min iver att få inte stämpla ut men arbeta utan lön på McDonalds, trots att jag sen länge passerat bäst före-datum re ”ungdom” eller icke heller äger en webcam (iaf inte en jag bevärdigar CUF med):

”Fuck facket 4 ever. As a matter of fact fuck y’all forever. Fuck YOU who believes a joke on the behalf of unemployed is the equivalent of a fucking fucksite. Fuck CUF. Fuck it. That’s what the message is, aight? IF you’re not an employer, you, my friend, is FUCKED.

By the fucking CUF.

Public Enemy revamped. Don’t believe the hype.”

Idag, btw, är jag revolutionär sosse.

Imorgon är jag något annat. Centerpartist, kanske. Jag, som många andra väljare – för vad ska vi egentligen tro på när alla låter likadant?

Men, det här är ett ärligt erbjudande:

Det parti som vill ha min röst kan få köpa den. Jag är ingen billig hora, bara så ni vet. Om ni vill så lägger jag upp min röst på Tradera.

Are U game, motherfuckers?

Eller snackar CUF och ni andra bara vanligt valårsskit?

– – – – –
Intressant?

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , ,

Kommentera

