Trekkers har bättre sex

Det här vill vi INTE höra i sängen!

I sängen ska man göra det som känns rätt, men vissa saker kan nog alla vara överens om att man bör undvika.

/ – – – – snip – – – – /

Främmande språk. Pratar vi när vi är i främmande länder. Med människor som kommer från främmande länder.

Jag har en del skruvade associationsbanor, tror jag. Iaf så var ”p’taq!” det första som dök upp i hjärnan när jag skummade igenom Expressens ”sexblogg”.

Sexblogg?

Inte ett enda facial. Booring!

Ja, jag är FORTFARANDE feminist. Men ibland drabbas jag av återfall. Det är så när man är kukutrustad feminist; Ni kan prata om patriarkat och intersektionalitet, men när ni nämner ”exempel sex: Mannen öppnar dörren åt kvinnan”, så säger vår amygdala ”sex” – och sen, som Jeff i Coupling:

Om man inte som jag, som är queer då, också skjuter in ett ”P’taq!” här och … där.

Trekkers har bättre sex.

– – – – –
Intressant?

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

Kommentera

