Snart så …

Ja, ja ska skriva något nytt och förhoppningsvis smart. Måste bara …

Göra det här först.

:/

Min inspiration räcker till ett nytt romanprojekt, men inte till en blogg som verkar ha överlevt sig själv. Herr Klokbok känns helt enkelt inte så rolig längre. Det borde ändras, jag vet.

Okej! Jag har: Prestationsångest! En typiskt manlig åkomma som visar sig antingen genom förtappade bloggar eller impotens. Eftersom bloggen är förtappad vet ni vad jag inte lider av.

Å andra sidan borde jag ta upp Stream of consciousness-poster igen, men jag har drabbats av någon sorts märklig självcensur i hjärnan. Så, ja. Jag har många sparade Notepads, men inget publicerat.

B la en lustig historia om räkor …

2 thoughts on “Snart så …

Kommentera

