Blev det inte lite fel nu, AB?

Jag läste en artikel i Aftonbladet om det stundande partiledarvalet för Socialdemokraterna från början till slut, eftersom det ändå på nåt sätt är intressant hur sossarna låtsas vara demokrater mtp hur hemligt allt är kring vem som blir vår nye landsfader.

Iaf så bestämde sig min hjärna för att DET HÄR var roligt. När jag nådde slutet av artikeln och det fanns en automatiserad Google-annons där.

Jag förstår mig inte på min hjärna …

Disclaimer: Godwins lag.

– – – – –

Inte Intressant
Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentera

